REKLAMACE
 

Reklamace vadného zboží, reklamační řád (viz. obchodní podmínky)


JAK POSTUPOVAT

Kontaktujte naše reklamační oddělení viz. výše  a popište váš problém. Poskytneme vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

  1. Kontaktujte nás pomocí reklamační formuláře, který naleznete zde
  2. Přineste zboží osobně do naší pobočky či jej pošlete poštou či přepravní společností na adresu:


bolder – reklamační oddělení
Vidovská 166
370 07  Roudné
telefon: ‎+420 386 356 750
e-mail: info@itomcb.cz


 

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.


Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost. PPL: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 225 331 500.

Zápis o poškození zásilky ke stažení zde: Zápis o poškození zasilky.pdf

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, prosím kontaktujte nás na našem emailu info@itomcb.cz.

Pro ostatní reklamace či dotazy k reklamacím použijte prosím také reklamačních formulářů

Ke stažení zde: Reklamační formulář pdf