Časté dotazy

Každou objednávku expedujeme co nejdříve. Pokud je zboží skladem na naší pobočce Vidovská 166 (více o dostupnosti v sekci "Odběrná místa") a objednávka zaslána do 14,00 hodin pracovního dne, je odbavena ještě tentýž den a odeslána k Vám domů. 

V případě dostupnosti zboží skladem na externím skladě dodavatele, Vámi objednané zboží stahujeme z externího skladu k nám na pobočku Vidovská 166. Zboží obrdžíme nejpozději do dvou dnů a poté ihned odesíláme. U Vás tak zboží bude do 3 až 4 pracovních dní od data objednání. Více v sekci "Odběrná místa".


Naši soukromou značku Bolder, penumatiky Dunlop, Bridgestone, oleje Castrol a Bo Motor Oil, některé modely Acerbis a další máme skladem na naší pobočce Vidovská 166, Roudné. Zboží si proto můžete dojet prohlédnout, vyzkoušet či přímo zakoupit. Informace o dostupnosti ve článku "Odběrná místa" , u každého zboží máte uvedeno na jakém skladě se zrovna nachází. 


Zboží, které máme skladem u dodavatele, můžeme bez problému přeměřit. Stačí ve třetím kroce objednávky uvést Vaše míry, případně nám pošlete e-mail na info@bolder.cz (více v sekci "Odběrná místa"). Zboží poté přeměříme a předejdeme tak případným reklamacím s výměnou zboží za jinou velikost.
Zboží, které máme skladem u dodavatele, můžeme bez problému přeměřit. Stačí ve třetím kroce objednávky uvést Vaše míry, případně nám pošlete e-mail na info@bolder.cz (více v sekci "Odběrná místa"). Zboží poté přeměříme a předejdeme tak případným reklamacím s výměnou zboží za jinou velikost. Více o termínech dodání a dalším v sekci "Odběrná místa"
Při vyzvednutí zboží na naší pobočce Vidovská 166, 370 07 Roudné může zákazník platit platební kartou :)
Oblečení si můžete vybírat podle tabulek velikostí jednotlivých značek. Pokud nenajdete tabulky velikostí konkrétní značky, můžete se orientovat podle měr velikostí z obecné tabulky velikostí, vše v jednom odkaze níže.

"Tabulka velikostí"

Případně pokud si nevíte rady s velikostí, přeměřte si postavu a odešlete nám e-mail s "Přeměřením". Vždy nad konkrétním produktem se nachází přeměřovací tabulka viz screen níže, zde pouze vyplníte Váš e-mail a jednotlivé míry Vaší postavy. 



Přeměřovací tabulka

Výměna či vrácení zboží


Může se stát, že zboží, které jste si objednali, Vám velikostně nesedí, nebo jste po rozbalení zjistili, že byste měli zájem o jinou barvu či zcela jiný produkt, není žádný problém zakoupené zboží vyměnit či vrátit.

Na výměnu či vrácení zboží máte 14 dnů od data vystavení faktury či doručení, převzetí zboží! Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě Vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy případně máme nárok na zamítnutí reklamace.

Postup u výměny či vrácení zboží:

Jelikož je zapotřebí, aby zboží, které si vyberete, bylo pro Vás rezervováno a nekoupil si jej jiný zákazník, než nám původní zboží doručíte, dodržujte následující postup pro výměnu.

Výběr nového zboží
  • Na našem e-shopu si vyberte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené a proveďte objednávku, jako kdybyste chtěli zboží zakoupit běžným způsobem. Jediný a hlavní rozdíl je v tom, že do poznámky v objednávce nesmíte zapomenout napsat "VÝMĚNA ZBOŽÍ" Díky tomu budeme vědět, že se jedná o výměnu a nebudeme tak zásilku odesílat, dokud nám původní zboží nedoručíte. Zároveň se pro vás nové zboží rezervuje a nemůže si jej tak už nikdo jiný koupit. Při výběru nových produktů na výměnu nemusíte dodržovat cenu původního zboží. Případné rozdíly v ceně vám budou buď vráceny na váš bankovní účet, nebo vám budou doúčtovány. Při výměně zboží se z nové objednávky odečítá pouze cena vráceného zboží bez poštovného. U výměny zboží je vždy započítaný manipulační poplatek (poštovné a balné) 150 Kč.

Vrácení zboží
  • Veškeré zboží je možné vrátit do 14-ti dnů (od převzení zásilky) bez udání důvodu.  Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání. Pokud je součástí objednaného zboží dárek či produkt v setu zdarma, je zákazník povinen jej při vrácení vrátit.

Se zbožím musí být zaslán vyplněný formulář níže a kopie vydané faktury, která Vám byla doručena na e-mail či v balíčku. Po doručení vráceného zboží k nám, bude reklamace posouzena a následně řešena naším reklamačním oddělením. Reklamace můžete také řešit telefonicky předem na tel. č. 602409295. 

Formulář pro vrácení nebo výměnu zboží ke stažení ZDE!