Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém Klientském centru. U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové, protože automatický systém je v rámci stávající objednávky obvykle neumožňuje.
V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:
Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.
Změnit typ dopravy bohužel nelze.
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost.
Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.
Vaše objednávky rádi přijmeme i telefonicky na čísle +420 725 155 668
Provozní doba zákaznické linky je Po - Pá: 8:00 – 18:00