ZÁRUKA A ZÁRUČNÍ LISTY PLATNÉ OD 1.1. 2014
Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující spotřebitel má nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží na bolder.cz, avšak kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu na nákup zboží na Czechcom.cz. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
HODÍ SE VĚDĚT
- - Záruční doba běží od převzetí zboží.
- - Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
- - Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží. Záruka se tedy nevtahuje na běžné snížení kapacity akumulátoru vzniklé v důsledku užívání zboží, jehož je akumulátor součástí.
- - Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit.
ZÁRUČNÍ LIST

- - Spolu se zbožím vám bude doručen i nevyplněný záruční list (pokud není přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána na e-mail po doručení zboží).
- - Záruční list vám rádi potvrdíme v našich prodejnách, a to po předložení daňového dokladu či jeho kopie. Záruční list můžete samozřejmě také poslat poštou - spolu s číslem své objednávky nebo okopírovanou fakturou - na adresu:
bolder.cz
Vidovská 166
370 07 Roudné
telefon: +420 725 155 668
e-mail: info@itomcb.cz
Potvrzený záruční list zašleme zpět na vaši adresu, kterou jste uvedli v objednávce (pokud neuvedete jinou).
- - Záruční listy nepotvrzujeme rovnou, protože zboží nevybalujeme a fyzicky nekontrolujeme. Toto privilegium přísluší vždy zákazníkovi, který si zboží zakoupil. Proto vám dáváme prostor zboží nejdříve pečlivě zkontrolovat a vyzkoušet.